poniedziałek, 1 stycznia 2018

Wyzwania książkowe na 2018r.



WYZWANIA KSIĄŻKOWE

Zwykle nie zdarzało mi ustalać sobie wyzwać książkowych, ale stwierdziłam, że tym razem zrobię wyjątek. A więc słuchajcie co postanowiłam. 😉


Po pierwsze chcę przeczytać 52 książki w ciągu roku. Myślę, że jest to wykonalne i dam radę. 😊
Po drugie chcę skończyć przynajmniej 3 zaczęte serie. Pomyślicie sobie: "zwariowała chyba, tylko 3!?". A no tak, 3. Mam ten problem, że mam bardzo dużo zaczętych serii, naprawdę dużo. A co chwila wpada mi w oko jakaś nowa seria, albo jest premiera jakiejś i zamiast czytać to co zaczęłam, sięgam po coś zupełnie innego.
I w końcu po trzecie, przeczytać całą serię o Harry'm Potterze w oryginale. Są to moje ulubione książki, także raczej nie będzie to problemem.😀
Ponadto, stworzyłam własne wyzwanie książkowe, któremu mam nadzieję podołać. A oto ono:
  • książka w obcym języku
  • kiedyś zaczęta, ale nie skończona
  • zbiór opowiadań
  • dodatek do serii
  • tytuł to jedno słowo
  • akcja w czasie wojny
  • kolor w tytule
  • wszyscy się zachwycają, a ja jeszcze nie przeczytałam
  • ładna okładka
  • nieprzeczytana lektura
  • w tytule liczba
  • więcej niż 500 stron
  • mniej niż 218 stron
  • zekranizowana
  • wydana w tym roku
  • przeczytana w jeden dzień
  • przeczytana w dwa dni
  • mniej niż 100 stron
  • wyciskacz łez
  • ciągle odkładana na później
  • co najmniej dwóch autorów
  • nieznany autor
  • od dawna na półce
  • ukochana książka jeszcze raz
  • pierwsza była ekranizacja
  • z magią
  • część dłuższego cyklu
  • intrygujący tytuł
  • powieść epistolarna
  • pierwszy tom serii
  • drugi tom serii
  • trzeci tom serii
  • ostatni tom serii
  • debiut
  • biografia
  • w tytule jest nazwa miasta
  • książka oparta na faktach
Jak myślicie, dam radę moim wyzwaniom czy raczej nie? Dajcie znać jakie wy macie postanowienia związane z książkami na najbliższy rok. Trzymajcie się ciepło. Do napisania 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz